Anti-Aging: tips en adviezen van deskundigen

De tips die hier mag niet worden opgevat als individuele maatregelen, maar over het algemeen “taps toelopend” aan veranderingen in levensstijl te stimuleren.
PowerPoint-presentatie: “De filosofie van het ouder worden” tips uit het leven gegrepen (met geluid)

Geleidelijke stop het verouderingsproces: Op de top is een groente-, fruit- en dieet rijk aan antioxidanten. Ten tweede is er een beweging rijk leven. Ten derde is het gebod onnodige afvoer niet te plaatsen op de reserves van het lichaam. Optimalisatie van voedsel met extra voedingsstoffen in de vierde plaats. Op de vijfde en laatste punt is indien nodig een zorgvuldige dosis hormonale substitutietherapie: In principe is het optimaliseren van de levensstijl niet opwegen tegen de vervanging van hormonen. (Dr. med. Jürg Eichhorn, praktijk voor algemene geneeskunde en ervaring in Herisau. Dr. Eichhorn aanbiedingen intensief voor 5 jaar met Anti-Aging Medicine).

Hydratatie. Met toenemende leeftijd, de noodzaak toe tot hydratatie van – het drinken van nog dag “over de acht out” water, groentesappen, kruidenthee, groene thee, met water verdund vruchtensappen, al met al, 2 liter water is een goedkope anti-aging middel, het nog steeds houdt de huid en bindweefsel soepel. Bovendien stimuleert het bloed en spoelt gifstoffen uit. (Dr. Harald Bresser “te zijn voor altijd jong Older – er goed uitzien” in Publisher Hirzel.). Dr. Eichhorn aan te raden om een half uur voor elke maaltijd en een uur later te drinken: “Als het wordt gedronken tijdens een maaltijd, de spijsverteringssappen worden verdund.” De arts adviseert gefilterd kraanwater dat is toegestaan voor enkele uren staan. “Je houdt op wijsheid: Cats alleen muffe water drinken en de juiste tuinman schonk de planten nooit met vers leidingwater.” Gebotteld water moet worden koolzuurhoudende. In de Ayurvedische geneeskunde wordt zo warm mogelijk aan te raden om een groot glas gekookt water voor de dagelijkse ontgifting ‘s morgens drinken op een lege maag. Stel een wekelijkse Molkentag een, moet daardoor uur een glas (2 dl) worden gedronken. Naai afwisselend vruchtensappen van wei kan worden gemengd (per dag ongeveer 3 liter drinken), 1 liter Kurmolke slechts 200-250 calorieën.

Verdeling van de maaltijden: Diverse auteurs bevelen een uitgebreid ontbijt met fruit (muesli), matige lunch en een bescheiden diner. maar afhankelijk van de oplossing kan een divisie in vijf kleine eenheden. Eten en vasten. Voeding en Dranken, zegt Prof. Dr. med. Hannes Staehelin, zijn niet alleen van levensbelang, maar hebben ook te maken met een uitwisseling met de omgeving en met gevoelens van genot. De veelgehoorde kreet van “nu heb ik weer gezondigd!” Herinnert eraan dat de voedselinname raakt ook de geestelijke zin. Staehelin pleit voor een gezonde balans tussen plezier en redelijke afstand maar vindt niet per se een heleboel strenge vasten, die soms worden bediend met bijna religieuze ijver en aanleiding geven tot de verdenking van zelfkastijding in individuele gevallen te geven.

Groeihormoon somatotropine. De wereldberoemde Weense endocrinoloog Prof. Johannes Huber heeft een heel bijzondere “anti-aging recept” aan de hand waarvan hij of zij van toepassing is in zichzelf. Twee keer per week weggelaten hij van 17u tot vast voedsel en duurt slechts nog vloeistof zoals wei zijn. Dit is de release van somatropine zijn Wachtumshormons bevorderen slapengaan. Dit hormoon controles energie- en uithoudingsvermogen vetverbranding in het lichaam en de genezing van inflammatoire spierziekten of letsel. Een tekort aan groeihormoon kan med Volgens Dr Maak Jürg Eichhorn bij Ertwachsenen machnmal met een depressieve stemming, met angst of met een verminderde thermoregulatie / lichaamstemperatuur manifest. Sportactiviteit. Elke vorm van lichamelijke activiteit stimuleert ook het immuunsysteem. Zelfs tijdens de stress pour levercellen van acute fase eiwitten die hechten aan indringers en deze maken de fagocyten “smakelijk”. In de spieren spruit nieuwe haarvaten. Omgaan van het lichaam met koolhydraten wordt gereorganiseerd. Het alarmsysteem van ons lichaam wordt verzwakt: Minder adrenaline, noradrenaline, de bloeddruk raketten niet langer bij de geringste spanning in de hoogte.

Levenslang leren. Het Amerikaanse anti-aging expert Dr. Michael F. Roizen is met vele andere professionals denken: die duikt in een gebied van kennis, het plegen van nieuwe kennis en de acquisitie van nieuwe intellectuelen, ambachtelijke of küstlerisch uitgelijnd vaardigheden, getrainde geest, ziel en geest en is zo in een anti-aging proces.